Bliv betaget af vores smukke omgivelser og skab den rette stemning

SKAB DE HELT RIGTIGE RAMMER FOR DEN STORE FEST

Hold en mindeværdig fest i unikke omgivelser

Skal du giftes, har du rund fødselsdag, eller er der en tredje særlig begivenhed, du vil fejre med dine kære? Harry’s tilbyder helt unikke omgivelser, hvor både lokaler, natur og atmosfære sætter rammerne for de store begivenheder.

Lader du os skabe rammerne for din vigtige dag, kan du være ganske sikker på en eventyrlig oplevelse på et smukt og unikt sted med plads til dine ønsker.

Ankom med manér, byd gæsterne velkommen og nyd naturen

Hvis omgivelserne også er vigtige for dig, så har vi stedet, der passer. Alléen hos Harry’s er f.eks. det perfekte sted til en entré med hestevogn, limousine og lignende, hvis du vil ankomme med stil. 

Med den smukke natur og de mange udendørsaktiviteter er du garanteret at kunne indbyde dine gæster til en helt speciel dag i helt specielle omgivelser. Faciliteterne udendørs byder nemlig på mulighed for en hyggelig gåtur, et spil petanque, smalltalk i bålhytten og meget mere! 

 

Faciliteter indendørs

Du bydes velkommen i det hyggelige bar-miljø, Sporvognen, som er dekoreret med gamle originale affekter fra danske sporvogne. Herefter træder du ind i det store, lyse, rummelige festlokale med højt til loftet og med mange spændende muligheder. I festlokalet er der desuden et repos med udsigt over lokalet, som kan benyttes til hyggekrog, gavebord, ekstra pladser, buffet m.m. Foruden festlokalet og bar-miljøet forefindes to toiletter samt et køkken. 

Klik her for at se inventarliste

 

Brug vores selskabslokaler som ramme til din store dag! Vi har f.eks. været værter for:

  • Bryllup
  • Barnedåb
  • Konfirmation
  • Begravelseskaffe
  • Receptioner

 

Vi har pladsen til at rumme dine ønsker – det er blot fantasien, der sætter grænser.

Bordopstillinger

Praktiske informationer

Harry’s Club står for faciliteterne, mens du selv står for f.eks. mad, musik og underholdning. I køkkenet er der plads til, at maden kan varmes op og anrettes. Du sørger selv for at bestille maden udefra/medbringe maden samt for folk til at stå i køkkenet, anrette og servere.

Vælger du øl fra vores samarbejdspartner, stiller vi et fadølsanlæg til rådighed gratis. 

Max antal deltagere: 50-60
Ved reception - op til 125 personer.

Du har adgang til lokalet dagen før dit arrangement fra kl. 15 og til dagen efter kl. 12.  

Kontakt os for yderligere informationer